Op 3 en 4 april gaat u een paar uur per week met eerstejaars mbo-studenten van ROC Mondriaan aan de slag. Zij zullen zich voornamelijk richten op het ontwikkelen van teksten en beelden voor Facebook, Instagram en LinkedIn. Daarnaast kunnen zij een simpele contentkalender opzetten, de huidige contentmarketing scannen voor verbeterpunten en concrete content uitwerken voor uw bedrijf.

De challenge vindt plaats op 3 en 4 april op de locatie van het ROC Mondriaan, Aspasialaan 19 in Den Haag. Studenten van de opleiding Marketing Communicatie zullen deelnemen. Deze worden eventueel aangevuld met tweedejaars studenten.

Van de bedrijven wordt er verwacht dat zij beide dagen 2 uur aanwezig zijn. De studenten zullen van 10.00 – 15.00 uur aan de slag gaan met:

  • Een uitgewerkt plan op A4-formaat
  • Een Social Media Canvas, inclusief 3 uitgewerkte posts gebaseerd op verschillende platforms.

Lijkt het u interessant om met studenten aan de slag te gaan? Maak dan gebruik van deze unieke kans om uw social media prestaties naar een volgend niveau te tillen!

>> Programma en aanmelden(externe link).