Ontvang via de Ondernemers-advies Challenge een concreet innovatief advies.

Ben u een MKB-ondernemer met een onlinemarketingvraagstuk? Wilt u weten wie uw online concurrenten zijn, of hoe u meer bezoekers op uw website krijgt? Meld u dan aan voor de Ondernemersadvies Challenge op 19 en 21 juni!

Tijdens deze twee dagen onderzoeken marketingstudenten van de opleiding Commerciële Economie van De Haagse Hogeschool uw bedrijf, de klantgroep en de waardepropositie. Gewapend met deze kennis onderzoeken ze vervolgens het onlinemarketingvraagstuk. Deze mond uiteindelijk uit in een praktisch advies op het gebied van:

  1. Vindbaarheid van de website;
  2. Mogelijkheden tot verbetering van de conversie op de website (technisch);
  3. Benchmark concurrenten;
  4. Betere informatie uit Google Analytics;
  5. Analyse relevante content;
  6. E-mail campagnes en e-mailbestanden.

Wat wordt er van u gevraagd?
 

  • U heeft een echt probleem op het gebied van online marketing en u wilt dit graag oplossen.
  • U wilt toegang bieden tot relevante informatie, zoals documenten, bestanden op uw website.
  • U vindt het leuk om jonge HBO-marketingstudenten verder te helpen en tegelijkertijd een werkende oplossing te krijgen voor uw probleem!
  • U bent (in ieder geval) op maandagochtend en de tweede helft van de woensdagmiddag aanwezig. Tussendoor mag natuurlijk ook. Maandag informeert u de studenten over uw organisatie en het probleem waarmee ze aan de gang mogen gaan. Op woensdag woont u de presentaties en adviezen bij. De dag sluiten we uiteraard af met een netwerkmoment.

In de weken voorafgaand aan de Ondernemersadvies Challenge zal er een intakegesprek plaatsvinden met de begeleidende docenten van de marketingopleiding. Dit gesprek is bedoeld om samen te kijken of uw vraagstuk niet te groot of te klein is om in twee dagen te behandelen.

Lijkt het u leuk om nieuwe inzichten te krijgen en met gemotiveerde studenten aan de slag te gaan? Meld u dan snel aan via de website van de MKBDigiwerkplaats(externe link)! Of neem contact op met Karel van Dijck via k.a.j.m.vandijck@hhs.nl.